Географія - це наука, яка вивчає стан земної поверхні. Вона прагне знайти причинний зв'язок між формами і явищами, об'єднання яких зумовлює несхожість різних частин цієї поверхні.

З досвіду роботи

ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИЧНИХ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО 
МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІ.

Впровадження в навчально-виховний процес  інформаційно-комунікаційних технологій дає змогу якісно змінити цей процес та по-новому підійти до розробки методик викладання географії.
  Освітня технологія розвитку критичного мислення у процесі навчання дитини – це сукупність різноманітних педагогічних прийомів, які спонукають учнів до дослідницької творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними матеріалу, узагальнення одержаних знань, спрямованих на розвиток самостійного свідомого мислення.
Використання даної технології допомагає вчителю готувати дітей нового покоління, які вміють розмірковувати, взаємодіяти між собою, спілкуватися, чути і слухати інших, які вміють постійно відчувати свою успішність.
Використовуючи стратегії «критичного мислення», можна ефективно формувати такі вміння і навички як:
Ø  добувати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел;
Ø  створювати необхідні умови для різнопланової роботи з інформацією:
а.       складання ОІС (опорно – інформаційних схем);
б.      виділення головного,
в.      написання сенканів.
г.       написання ессе,
д.      складання підсумкових запитань,
е.       складання творчих завдань.

 


1 коментар: